zondag 18 december 2016

Beetje spelen met de computer

Nu  alles weer op rolletjes loopt in ons huis heb ik weer meer tijd voor de computer en voor bloggen.
Op de tablet ontdekte ik dat ik foto's kan bewerken met "grappige plaatjes".
Daar ben maar eens mee aan de slag gegaan.
Een leuke kerstfoto als kerstgroet op facebook.
Een uitnodiging via de mail voor mijn 65ste verjaardag in mijn ouderlijk huis.
En zo leef ik mij heerlijk uit.

Het blijft voor mij bijzonder, deze as verjaardag vieren in mijn ouderlijk huis.
Het huis wat mijn opa bouwde in 1909.
Mijn neef heeft een boek(je) geschreven over mijn opa.
Onze opa had in de jaren '20 '30 naast zijn winkel en timmerbedrijf ook een zeepfabriek, De Poolvos.
Hierover schrijf ik een andere keer.

Gisteren vierde ik mijn verjaardag vast in het voren met de kleinkinderen en kinderen bij een pannenkoekenhuis. Ook maakten we een heerlijke boswandeling met z'n allen.





Nu op naar mijn echte verjaardag en de kerst.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk dingen kunnen we op de computer doen, leuk je foto's van jullie huis. Ik heb vandaag vreselijk zitten tobben met het internet, geen verbinding! Maar we hebben het met hulp toch weer aan de praat gekregen. Want zonder internet voel ik mij onthand.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens jou en je familie een fijne dag. Hartelijke groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag, een heuse mijlpaal hoor. En wat mooi dat je dit in je ouderlijk huis kunt vieren.
    Fijne week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk zo die bomen voor het huis. Waren ze maar echt! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen