maandag 9 mei 2016

Allergie, kamperen en borduren


We staan ruim een week op een camping dichtbij Utrecht.
Want onze kleinzoon wordt zes jaar en zijn zusje gaat afzwemmen voor diploma B.
Nu kunnen we lekker op de fiets naar hen toe.
En tussendoor natuurlijk andere fietstochten en wandelingen maken.
Maar vandaag ging het anders.
Ik had erge last van allergische klachten ondanks de medicijnen die ik hier voor gebruik. Dikke, dikke ogen en een ziek gevoel.
Dus ging A. vandaag alleen fietsen.
Volgens hem een prachtige tocht via Breukelen en Vreeland.

Ik bleef de hele dag in de caravan met de deuren dicht!

Maar gelukkig had ik mijn borduurwerk bij me en heb ik me de hele dag daar mee vermaakt.

3 juni a.s. zijn  onze dochter en schoonzoon 10 jaar getrouwd. Voor hen maak ik een borduurwerk. Daar heb ik me mee vermaakt. Het moet nu ook af, want het is bijna zover.
 Ik laat het inlijsten bij Pool in Elburg en dat neemt ook nog even tijd.

Hier wat foto's van het kado.










   En dit is ons uitzicht vanuit de caravan, daar is niks mis mee, dat zie je wel. Hopelijk gaat het morgen beter.


2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je niet naar buiten kon maar je bent wel fijn opgeschoen met je borduurwerk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    2006 was een mooi jaar om te trouwen. Ik ben zelf een dag eerder dan jouw dochter en schoonzoon getrouwd...

    BeantwoordenVerwijderen