dinsdag 28 juli 2015

Opening Vosbergenpad 12 juni 2015



12 juni j.l. was de opening van het Vosbergenpad.
Het pad waar ik vanaf het begin bij betrokken ben geweest, zie mijn vorige verslagen.
We waren op vakantie in Zeeland, maar zijn voor de opening en nog meer even terug gegaan naar huis.

Het was een heel warme zomerdag.
De opening was erg feestelijk, met de bekende klompenpadgebakjes.

Ik had een een foto-impressie gemaakt van al die keren dat ik het pad had voorgelopen.
We zagen zo op de foto's het pad in alle jaargetijden.

Na de opening liepen we een deel van het pad, het gedeelte door het Kret in het Zwolse bos.






En nu?

Nu gaan we ons bezig houden met het Horsthoekerpad, ook in onze omgeving.

En we zitten in de "naloopgroep".
Elke maand gaat iemand uit de "naloopgroep" met een rugtasje met materiaal, een vuilniszak en rommelprikker het hele pad = 14 km lopen.
Zo hopen we dat het een mooi verzorgd pad blijft.

NB: de klompen op de voorzijde van de folder zijn van A., mijn echtgenoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten