dinsdag 3 januari 2012

Rubato een jaar geleden.........


Een jaar geleden begon ik met mijn blog.
Zo maar gestart zonder te weten hoe het moest.
Het ontwerp is nog enige keren veranderd, maar voldoet nu goed.


Ondertussen heb ik bijna 4.500 bezoekers gehad op mijn blog.


Veel mensen zochten informatie over wandelingen op de Veluwe of  elders.
Ook de stukjes over Rügen werden veel gelezen.
Ook koken met de tajine trok veel lezers.
Dit alles is te zien bij de statistieken, zoals alle bloggers weten.

In mijn eerste verhaaltje schreef ik dat ik misschien nog wel eens naar Santiago zou lopen vanaf St. Jean Pied de Port.
Ondertussen maken we dus echt plannen om dit nog eens te doen.
A. moet dan wel vakantiedagen sparen en dat vind ik een beetje jammer, maar daar komen we wel uit als het echt over twee jaar door gaat.
Voorlopig teren we nog steeds op de geweldige wandeling die we liepen.

Voor 2012 wens ik al mijn lezers heel veel goeds,
de wandelaars fijne wandelingen,
de Rügenzoekers een fijne tijd op Rügen,
de tajinekokers veel succes
 en de zangers veel plezier op het koor.

ik blog nog een tijdje door!!!

Rubato


Rügen

Zwolle, Hanzestedenpad

Struinroute, Vierhouten


Spreekt voor zich....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten